
Jei ieškote patikimo partnerio automatizavimui, „Cezar“ kuria užsakymų valdymo sistemas, kurios integruojasi su jūsų verslo poreikiais.

„Cezar“ taip pat kuria mobiliąsias programėles, kurios gali būti integruojamos su įvairiomis CRM sistemomis.
Daugiau apie mūsų požiūrį į individualius sprendimus rasite mūsų „Cezar“ autentiškumo skiltyje.

Sužinokite daugiau apie mūsų teikiamas API kūrimo ir integracijos paslaugas.
Pavyzdžiui, galime integruoti sistemą taip, kaip tai padarėme „Baltas Tiltas Food Hall“ projekte (peržiūrėti), kur devynių restoranų POS sistemos buvo sujungtos į vieną el. parduotuvę.
Tokia „Zoho CRM“ integracija supaprastina kasdienę veiklą ir suteikia verslui konkurencinį pranašumą.Daugiau apie tai, kodėl verta rinktis mus, rasite „Cezar“ autentiškumo puslapyje.
Daugiau sėkmės istorijų rasite mūsų projektų puslapiuose.
Apie mūsų įsipareigojimą saugumui galite skaityti „Cezar“ saugumo standarto puslapyje.
Sudedamosios dalys — Konsultavimas — Administravimas — Dedikuotas vadybininkas — Proaktyvus monitoringas
Mūsų techninės priežiūros planai yra sudaryti atsižvelgiant į unikalius kiekvieno projekto poreikius, o projekto priežiūra – paremta tvirtomis SLA (paslaugų lygio sutartimis). Sudarant priežiūros sutartį, Jūsų projektui paskiriami mūsų komandos nariai, kurie užtikrins dėmesingą Jūsų e-komercijos projekto veikimą. Techninė priežiūra susideda iš proaktyvaus projekto monitoringo bei atnaujinimų kūrimo.
Siūlome skirtingus atsarginių duomenų saugojimo būdus kiekvienam projektui. Svarbūs duomenys reguliariai saugojami išoriniuose serveriuose. Kopijos sudarytos iš duomenų bazių, sisteminių failų, dokumentų, "statinių" failų. Duomenų saugojimas išoriniuose serveriuose padeda užtikrinti, kad informacija išliktų saugi ir pasiekiama net ir nenumatytų įvykių atveju.
Šį projektą pradėjome vystyti identifikavę kokybiškų įrankių stoką rinkoje programuojant individualius užsakymus. Mūsų unikali, pačių sukurta sistema atspindi mūsų įsipareigojimą naujovėms, paprastumui, lankstumui ir nepriklausomybei.
Strategiškai atrenkame saugius ir patikimus duomenų centrus bei serverių tiekėjus, kurie saugiai talpins Jūsų e-komercijos projektus. Turėdami savo vidinę serverių priežiūros specialistų komandą, užtikriname optimalų Jūsų sistemos veikimą.
Teikiame prioritetą nuolatiniam tobulėjimui ir saugumui. Mūsų sistema yra reguliariai atnaujinama, atsižvelgiant į naujausius saugumo ir funkcionalumo standartus. Sistemą atnaujiname naujomis paklausiausiomis funkcijomis, padedančiomis lengviau ir greičiau atlikti verslo procesus.
Vidinių verslo procesų optimizavimas; Rinkos ir konkurentų analizė; Analitinių duomenų ir ataskaitų kūrimas; Sistemos ir naujai sukurtų funkcijų naudojimosi apmokymai; Testavimas skirtinguose įrenginiuose ir skirtingose aplinkose; Konsultacijos ir įrankių kūrimas plečiantis į naujas rinkas; Socialinių tinklų integracijų kūrimas; Reklamos įrankių kūrimas.
Bendradarbiavimas su patikimais prekės ženklo, dizaino, rinkodaros bei strategijos sričių specialistais mums leidžia savo klientams pasiūlyti sprendimus, atspindinčius mūsų komandos stipriąsias puses bei specializuotus partnerių įgūdžius. Taip užtikriname aukštą galutinio produkto kokybę sparčiai besivystančioje skaitmeninėje aplinkoje.