

Reprezentacinė įmonės svetainė verslui skirta visoms įmonėms, siekiančioms tvirto skaitmeninio įvaizdžio. Ji tinka tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms, kurios nori efektyviai pristatyti savo veiklą, paslaugas ar produktus, pritraukti naujų klientų ir stiprinti prekės ženklo žinomumą.
Kokybiška reprezentacinė svetainė verslui gali sumažinti administracines išlaidas, nes automatizuoja užklausų valdymą ir informacijos teikimą. Ji taip pat padidina pajamas, pritraukdama platesnę auditoriją ir sukurdama patogią platformą konversijoms, net jei tai ne tiesioginė el. prekyba.
„Cezar“ sistemos esmė – galimybė lengvai integruoti el. prekybos funkcionalumą. Jūsų reprezentacinė svetainė gali greitai tapti pilnaverte internetine parduotuve. Tai suteikia lankstumo ir leidžia be vargo reaguoti į rinkos poreikius, pradedant pardavimus internetu vos per kelias dienas, jei jau esate sukūrę produktus.
Turime didelę patirtį kuriant individualius sprendimus, tokius kaip „Sushi City“ (peržiūrėti) ar „Gilius“ B2B platforma (peržiūrėti). Mūsų programinės įrangos kūrimas ir sistemų integracija užtikrina, kad jūsų reprezentacinė įmonės svetainė verslui būtų unikali, funkcionali ir patikima. Susisiekite dėl nemokamos konsultacijos.
Sudedamosios dalys — Konsultavimas — Administravimas — Dedikuotas vadybininkas — Proaktyvus monitoringas
Mūsų techninės priežiūros planai yra sudaryti atsižvelgiant į unikalius kiekvieno projekto poreikius, o projekto priežiūra – paremta tvirtomis SLA (paslaugų lygio sutartimis). Sudarant priežiūros sutartį, Jūsų projektui paskiriami mūsų komandos nariai, kurie užtikrins dėmesingą Jūsų e-komercijos projekto veikimą. Techninė priežiūra susideda iš proaktyvaus projekto monitoringo bei atnaujinimų kūrimo.
Siūlome skirtingus atsarginių duomenų saugojimo būdus kiekvienam projektui. Svarbūs duomenys reguliariai saugojami išoriniuose serveriuose. Kopijos sudarytos iš duomenų bazių, sisteminių failų, dokumentų, "statinių" failų. Duomenų saugojimas išoriniuose serveriuose padeda užtikrinti, kad informacija išliktų saugi ir pasiekiama net ir nenumatytų įvykių atveju.
Šį projektą pradėjome vystyti identifikavę kokybiškų įrankių stoką rinkoje programuojant individualius užsakymus. Mūsų unikali, pačių sukurta sistema atspindi mūsų įsipareigojimą naujovėms, paprastumui, lankstumui ir nepriklausomybei.
Strategiškai atrenkame saugius ir patikimus duomenų centrus bei serverių tiekėjus, kurie saugiai talpins Jūsų e-komercijos projektus. Turėdami savo vidinę serverių priežiūros specialistų komandą, užtikriname optimalų Jūsų sistemos veikimą.
Teikiame prioritetą nuolatiniam tobulėjimui ir saugumui. Mūsų sistema yra reguliariai atnaujinama, atsižvelgiant į naujausius saugumo ir funkcionalumo standartus. Sistemą atnaujiname naujomis paklausiausiomis funkcijomis, padedančiomis lengviau ir greičiau atlikti verslo procesus.
Vidinių verslo procesų optimizavimas; Rinkos ir konkurentų analizė; Analitinių duomenų ir ataskaitų kūrimas; Sistemos ir naujai sukurtų funkcijų naudojimosi apmokymai; Testavimas skirtinguose įrenginiuose ir skirtingose aplinkose; Konsultacijos ir įrankių kūrimas plečiantis į naujas rinkas; Socialinių tinklų integracijų kūrimas; Reklamos įrankių kūrimas.
Bendradarbiavimas su patikimais prekės ženklo, dizaino, rinkodaros bei strategijos sričių specialistais mums leidžia savo klientams pasiūlyti sprendimus, atspindinčius mūsų komandos stipriąsias puses bei specializuotus partnerių įgūdžius. Taip užtikriname aukštą galutinio produkto kokybę sparčiai besivystančioje skaitmeninėje aplinkoje.