
Integracija užtikrina sklandų duomenų srautą tarp jūsų e-komercijos platformos ir iTax, automatizuojant užsakymų, klientų, produktų ir atsargų informacijos sinchronizavimą. Tai padeda išvengti rankinio duomenų suvedimo klaidų, taupo laiką ir leidžia realiuoju laiku matyti tikslius verslo duomenis, o tai ypač svarbu priimant strateginius sprendimus. Su „Cezar“ e-komercijos sistemomis gaunate maksimalų efektyvumą.
„Cezar“ komanda specializuojasi kurdama pritaikytas integracijas. Mes analizuojame jūsų verslo poreikius ir iTax galimybes, tada kuriame specialius modulius ir sąsajas mūsų „Cezar“ sistemoje, kad būtų užtikrintas sklandus duomenų apsikeitimas. Naudojame įvairius metodus, tokius kaip API, XML, SOAP ar WebSockets, siekdami maksimalaus suderinamumo ir patikimumo.

Integracija su iTax programa per „Cezar“ sistemą revoliucionizuoja buhalterinės apskaitos procesus. Automatiškai sinchronizuojant pardavimų, pirkimų, sąskaitų faktūrų ir mokėjimų duomenis iš jūsų e-komercijos platformos į iTax, sumažėja rankinio darbo krūvis ir klaidos. Tai leidžia buhalteriams skirti daugiau laiko analizei, o ne duomenų suvedimui. Integruota apskaitos sistema užtikrina, kad jūsų finansiniai duomenys būtų visada atnaujinti, palengvindami mokesčių deklaravimą ir finansinių ataskaitų rengimą. „Cezar“ savitarnos portalai gali dar labiau išplėsti šias galimybes.

Viena iš esminių iTax integracijos verčių yra patobulintas sandėlio apskaitos programos ir atsargų valdymas. „Cezar“ sukurtos integracijos leidžia realiuoju laiku sinchronizuoti produkto informaciją ir atsargų likučius tarp jūsų e-komercijos sistemos ir iTax. Tai reiškia, kad klientai visada matys tikslius duomenis apie prekių prieinamumą, o jūs galėsite efektyviau planuoti užsakymus ir tiekimą. Tai ypač svarbu verslo procesų automatizavimui, siekiant išvengti prekių trūkumo ar pertekliaus. Mūsų dropshipping platformų kūrimo patirtis taip pat remiasi šiomis žiniomis.
Integracija su iTax programa, kurią įgyvendina „Cezar“, yra raktas į verslo procesų automatizavimą. Ji apima ne tik buhalterinę apskaitą ir atsargų valdymą, bet ir efektyvesnį klientų duomenų tvarkymą (CRM), užsakymų apdorojimą ir ataskaitų generavimą. Automatizuoti duomenų srautai mažina rankinio darbo poreikį, optimizuoja veiklos efektyvumą ir leidžia verslui greičiau reaguoti į rinkos pokyčius. Tokia verslo valdymo sistema padeda įmonėms augti, o „Cezar“ B2B platformos sėkmingai naudoja panašias integracijas.
Sudedamosios dalys — Konsultavimas — Administravimas — Dedikuotas vadybininkas — Proaktyvus monitoringas
Mūsų techninės priežiūros planai yra sudaryti atsižvelgiant į unikalius kiekvieno projekto poreikius, o projekto priežiūra – paremta tvirtomis SLA (paslaugų lygio sutartimis). Sudarant priežiūros sutartį, Jūsų projektui paskiriami mūsų komandos nariai, kurie užtikrins dėmesingą Jūsų e-komercijos projekto veikimą. Techninė priežiūra susideda iš proaktyvaus projekto monitoringo bei atnaujinimų kūrimo.
Siūlome skirtingus atsarginių duomenų saugojimo būdus kiekvienam projektui. Svarbūs duomenys reguliariai saugojami išoriniuose serveriuose. Kopijos sudarytos iš duomenų bazių, sisteminių failų, dokumentų, "statinių" failų. Duomenų saugojimas išoriniuose serveriuose padeda užtikrinti, kad informacija išliktų saugi ir pasiekiama net ir nenumatytų įvykių atveju.
Šį projektą pradėjome vystyti identifikavę kokybiškų įrankių stoką rinkoje programuojant individualius užsakymus. Mūsų unikali, pačių sukurta sistema atspindi mūsų įsipareigojimą naujovėms, paprastumui, lankstumui ir nepriklausomybei.
Strategiškai atrenkame saugius ir patikimus duomenų centrus bei serverių tiekėjus, kurie saugiai talpins Jūsų e-komercijos projektus. Turėdami savo vidinę serverių priežiūros specialistų komandą, užtikriname optimalų Jūsų sistemos veikimą.
Teikiame prioritetą nuolatiniam tobulėjimui ir saugumui. Mūsų sistema yra reguliariai atnaujinama, atsižvelgiant į naujausius saugumo ir funkcionalumo standartus. Sistemą atnaujiname naujomis paklausiausiomis funkcijomis, padedančiomis lengviau ir greičiau atlikti verslo procesus.
Vidinių verslo procesų optimizavimas; Rinkos ir konkurentų analizė; Analitinių duomenų ir ataskaitų kūrimas; Sistemos ir naujai sukurtų funkcijų naudojimosi apmokymai; Testavimas skirtinguose įrenginiuose ir skirtingose aplinkose; Konsultacijos ir įrankių kūrimas plečiantis į naujas rinkas; Socialinių tinklų integracijų kūrimas; Reklamos įrankių kūrimas.
Bendradarbiavimas su patikimais prekės ženklo, dizaino, rinkodaros bei strategijos sričių specialistais mums leidžia savo klientams pasiūlyti sprendimus, atspindinčius mūsų komandos stipriąsias puses bei specializuotus partnerių įgūdžius. Taip užtikriname aukštą galutinio produkto kokybę sparčiai besivystančioje skaitmeninėje aplinkoje.