„CEZAR“   Individualu. Stabilu. Funkcionalu.    Patikima architektūra elektronio verslo sprendimams kurti.
Virtualūs asistentai

AI virtualūs asistentai, dar žinomi kaip chatbotai, padeda užtikrinti greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą. Jie geba atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, padėti atliekant rezervacijas, sekant užsakymo statusą ar net rekomenduojant produktus. Dirbtinis intelektas leidžia virtualiems asistentams mokytis iš klientų sąveikų ir tobulinti savo gebėjimus, siekiant pateikti tikslesnius ir personalizuotus atsakymus. Tai ne tik pagerina klientų patirtį, bet ir sumažina aptarnavimo komandos darbo krūvį.

Tidio integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Tidio platformą, siūlančią automatinius pokalbių botus, kurie gali atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus.

Intercom integracija. Atliekame Intercom komunikacijos platformos integraciją, naudojančios dirbtinį intelektą, kad automatizuotų klientų aptarnavimą, į „Cezar“ sistemą.

ManyChat integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame ManyChat, kuris naudoja AI technologijas, kad pagerintų pokalbių tikslumą ir leistų chatbotams geriau suprasti vartotojus.

Zendesk Chat integracija. Atliekame Zendesk Chat platformos integraciją, skirtą pagerinti klientų aptarnavimą naudojant dirbtinį intelektą (AI), į „Cezar“ sistemą.

Freshchat integracija. Integruojame Freshchat platformą į „Cezar“ sistemą, leidžiančią kurti ir naudoti AI pagrįstus pokalbių robotus.

Voiceflow integracija. Integruojame Voiceflow platformą į „Cezar“ sistemą, leidžiančią kurti ir naudoti dirbtinio intelekto klientų aptarnavimo agentus.

Chatfuel integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Chatfuel platformą, leidžiančią kurti ir valdyti pokalbių robotus (chatbots) be programavimo žinių.

Ada integracija. Integruojame dirbtinio intelekto (AI) pagrindu veikiančią klientų aptarnavimo platformą Ada į „Cezar“ sistemą.

Rodyti visas integracijas

Ir begalybė kitų integracijų.
Jau sukurta arba kuriama individualiai.