AI padeda įgyvendinti gilų klientų segmentavimą, analizuojant vartotojų elgesį ir profilius, kad būtų galima teikti individualizuotus pasiūlymus bei paslaugas. Pritaikant mašininį mokymąsi, AI kuria segmentavimo modelius, kurie apima įvairius kintamuosius, tokius kaip naršymo istorija, pirkimo įpročiai, demografiniai duomenys ir pan. Personalizacijos galimybės leidžia pateikti konkrečiam vartotojui tinkamus produktus, paslaugas ar akcijas, padidindamos konversijų tikimybę.
Monetate integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Monetate personalizacijos ir eksperimentavimo platformą naudojančią AI technologijas.
Qubit integracija. Integruojame dirbtinio intelekto pagrindu veikiančią personalizacijos sistemą Qubit į „Cezar“ sistemą.
Optimizely integracija. Integruojame Optimizely platformą, skirtą įmonėms, norinčioms nuolat gerinti savo skaitmeninę patirtį per eksperimentavimą, į „Cezar“ sistemą.
Barilliance integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Barilliance skaitmeninės rinkodaros platformą, skirtą personalizacijai ir klientų įsitraukimui elektroninėje prekyboje.