AI gali suteikti automatinius atsakymus į klientų užklausas realiuoju laiku, naudodamas natūralios kalbos apdorojimą (NLP). Tai padeda sumažinti laukimo laiką ir užtikrina, kad dažniausiai užduodami klausimai būtų atsakomi greitai ir tiksliai, net ir ne darbo valandomis.
Reply.ai integracija. Į „Cezar“ sitemą integruojame Reply.ai platformą, kuri naudoja pažangų dirbtinį intelektą, kad padėtų įmonėms efektyviai valdyti klientų apžvalgas, užklausas ir generuoti personalizuotus atsakymus.
Bold360 integracija. Atliekame Bold360 pažangios klientų aptarnavimo platformos, naudojančios dirbtinį intelektą (AI), kad suteiktų išsamias ir personalizuotas sąveikas su klientais, integraciją į „Cezar“ sistemą.
Solvemate integracija. Integruojame dirbtinio intelekto (AI) platformą Solvemate, kuri padeda automatizuoti klientų aptarnavimo procesus per pokalbių robotus, į „Cezar“ sistemą.
Helpshift integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Helpshift skaitmeninę klientų aptarnavimo platformą, kuri naudoja dirbtinį intelektą (AI), siekdama pagerinti klientų patirtį ir automatizuoti aptarnavimo procesus.
Conversica integracija. Integruojame Conversica dirbtinio intelekto platformą, skirtą automatizuoti klientų sąveikas ir padidinti įmonės pajamas per Revenue Digital Assistants (RDA) – dirbtinio intelekto asistentus, į „Cezar“ sistemą.