AI matuoja klientų pasitenkinimą, analizuodamas atsiliepimus, apklausų rezultatus ir elgseną svetainėje. Analitiniai įrankiai padeda nustatyti, kuriuose etapuose klientai susiduria su sunkumais ar iššūkiais, ir pateikia rekomendacijas, kaip pagerinti jų patirtį.
Wootric integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Wootric klientų patirties valdymo platformą, sukurtą rinkti klientų atsiliepimus ir generuoti įžvalgas naudojant Net Promoter Score (NPS), klientų pasitenkinimo ir kliento pastangų rodiklius.
Delighted integracija. Integruojame Delighted klientų patirties ir atsiliepimų platformą, skirtą įmonėms rinkti, analizuoti ir veikti pagal klientų bei darbuotojų atsiliepimus, į „Cezar“ sistemą.
Qualtrics XM integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame Qualtrics XM patirties valdymo platformą, leidžiančią organizacijoms rinkti, analizuoti ir tobulinti klientų, darbuotojų, produktų ir prekių ženklų patirtį.
Medallia integracija. Atliekame Medallia patirties valdymo platformos, skirtos rinkti, analizuoti ir optimizuoti klientų, darbuotojų, piliečių ir pacientų atsiliepimus bei sąveikas, integraciją į „Cezar“ sistemą.