AI sistemos gali automatiškai siųsti el. laiškus arba pranešimus klientams, kurie paliko pirkimo krepšelį nebaigtą. Sistemos analizuoja, kokios priežastys galėjo lemti krepšelio palikimą, ir automatiškai pateikia pasiūlymus ar nuolaidas, kad klientas grįžtų ir baigtų pirkimą.
CartStack integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame CartStack įrankį skirtą apleistų pirkinių krepšelių atkūrimui e-komercijos svetainėse.
Rejoiner integracija. Integruojame Rejoiner el. pašto rinkodaros platformą, skirtą e-komercijos verslams, kuri padeda susigrąžinti apleistus pirkinių krepšelius ir gerinti klientų lojalumą, į „Cezar“ sistemą.
AbandonAid integracija. Į „Cezar“ sistemą integruojame AbandonAid apleistų pirkinių krepšelių atkūrimo įrankį, skirtą e-komercijos svetainėms. Jis automatiškai siunčia el. laiškus klientams, kurie nebaigė pirkimo proceso, skatindamas juos sugrįžti ir užbaigti pirkimą.